zaterdag 22 november 2014

Sjaal met een verhaal: Gunther II

In de herfstvakantie was ik heel druk bezig om de Gunther sjaal van La Maison Victor te breien. Elke avond zat ik op mijn tanden te bijten om die sjaal toch nog enkele cm's langer te maken... In het verlengde weekend van 11 nov was het dan zo ver: de sjaal zat ineen en Amber kon hem dragen tegen de kou die ons nu toch gevonden heeft.
Dat weekend was het kermis in het dorp en op 1 of andere manier hebben we hem daar verloren 😔 RIP Gunther I 
We hadden zelfs nog geen foto! đŸ˜ĸ Hij was heet van de naald...

Gelukkig heb ik toen genoeg wol gekocht, dus ook om een muts te maken. Nu heb ik wel hulp ingeroepen van de oma: zij is veel sneller dan mij Ên bovendien is het mooier gebreid ook 😉 Ik heb hem wel zelf ineen gestoken 😄
Het enige dat nog ontbreekt is ons naamlintje. 

Dit is hem dan, de Gunther II:

Als je dus iemand anders ziet in het 'Melse' met deze sjaal, is de kans groot dat het de onze was/is...

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten