zaterdag 29 november 2014

En nu stop ik even met...

...stofjes kopen!

De stapels stof beginnen zich serieus op te hopen! Een stofje hier, eentje daar,... Meestal met een doel, soms ook nog niet.
Wel heb ik al enkele stofjes versneden om dan eens een naaimarathon te houden zodat de naaimachine weer op volle toeren kan draaien!

Dit zijn de veroveringen van december:


Jaja, 2 soft cactus stofjes! Eerst had ik enkel de gele besteld en vond ik nergens meer de donkere... Tot ik via Facebook ontdekte dat Klijntje.be een nieuwe lading binnenhad! Lang heb ik niet getwijfeld!

De Blue Feathers van Timeless Treasures kwam ik ook tegen in de zoektocht naar de donkere Soft Cactus... Dat was liefde op het eerste gezicht! Maar heb toch nog wat bedenktijd genomen, tot het moment kwam dat ik die blauwe stof echt wel in huis wilde om iets voor mezelf te maken!

Volgende stofjes zijn 2 kussenslopen uit de Action. Ik ging eigenlijk op zoek naar de dierenprint slopen, maar vond deze dan toch geschikter om een cadeautje voor iemand te maken!


Voor ik dus nieuwe stofjes ga kopen, wil ik eerst iets doen aan deze stapel! Dat is een afspraak met mezelf en misschien wel een voornemen voor 2015 😃

Wordt dus ook vervolgd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten