maandag 1 september 2014

En nog een A-lijnkleedje (maxi en mini)

Het omkeerbaar A-lijnkleedje dat ik in de workshop bij Hilde@Home maakte, kon voor het eerst met het lenteweer van 2014 weer gedragen worden.

Vorig jaar was dit nog op het langste, maar nu past het haar al veel beter!

En dat merk je ook... 's Avonds vraagt dochterlief of ze het kleedje na het slapen weer mag aandoen! Ze is een écht meisje!

Daarom kriebelde het om zo snel mogelijk een 2de kleedje te naaien. Daarom naar de stoffenwinkel geweest en dit is wat ik (onder andere ;) mee had



Omdat ons toekomstig baby'tje ook een meisje was, heb ik in het geheim ook een kleiner maatje van het A-lijn kleedje gemaakt (niet op de kreuken letten);



De nieuwe stof had ik geknipt tijdens de laatste werkweken voor de bevallingsrust. Het opzet was dus om de beide kleedjes te maken als ik thuis was, vóór de bevalling. Dit was dus verkeerd gerekend, want ons Martheke kwam al tevoorschijn na 1 dag rust... 2 weken te vroeg dus.

De schoonouders hadden op Marthes 2 maand-dag een babyborrel gepland, dus wou ik voor deze gelegenheid beide kleedjes klaar hebben zodat ze zouden schitteren! En dat deden ze! Ze waren nét op tijd klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten