maandag 15 september 2014

Zonnehoedjes

Het patroon lag al klaar van voor de zomer, gevonden op de website van ByMiekk. De bedoeling was natuurlijk om de zonnehoedjes klaar te hebben voor de (binnenlandse) reis, maar dat is niet gelukt ...
Nu het weer in september ook al eventjes mooi bleef, heb ik twee weken overgedaan om de patroondelen uit te knippen, telkens ik een aantal minuutjes vrij had ergens tussendoor, want mijn bevallingsrust was jammer genoeg al gedaan...
Toen ze voor de tweede helft van september ook maar mooi weer bleven voorspellen (waar hebben we dat aan te danken?), heb ik besloten om de rommel in huis even te laten liggen. Na een half uur sukkelen met de naaimachien en de draadspanning, begon ik als een sneltrein de zonnehoedjes voor beide meisjes te naaien. Dat ik ze snel snel in elkaar gestoken heb, zie je wel aan de afwerking die eigenlijk veel beter kon ;)

Patroon is dus het omkeerbaar zonnehoedje van ByMiekk. Mét handige fototutorial!

Stofjes: restjes van de omkeerbare kleedjes die ik eerder maakte (ziehier); van de hartige zakjes én van mijn zwangerschapsjeans want die heb ik toch niet meer nodig ;) Bij de jeanskant heb ik als extraatje nog een gekleurd bandje op genaaid, omdat ik vreesde dat de jeans alleen wat te saai zou zijn...



En of de meisjes ermee stralen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten