vrijdag 23 oktober 2015

Squirrel swing rokje

Toen we op het stoffenspektakel rondliepen, viel mijn oog direct op dit eekhoornstofje! Zonder enig idee wat ik ermee kon doen, kocht ik dit couponnetje van 50 cm. Ik heb dit weleens meer...


Het swing rokje van Compagnie M stond als volgende op de naailijst. 
Ik combineerde de eekhoorntjes met rood en het rokje kreeg vorm... Ik stak een paspel tussen de tailleband en het rokje ipv aan de zakken. 


De blinde rits lukte, maar niet al te vlot!

Door de symmetrische tekening vond ik dat ik een poging moest wagen om de print te laten doorlopen. Dit is toch deels gelukt voor de eerste poging...


Ik dacht dat een knoopsgatenelastiek niet nodig ging zijn, dus stikte ik het helemaal klaar. En dan... De pasbeurt! Het rokje zakte helemaal naar beneden tot op haar enkels :-(
Daarom een stuk van het beleg gelost en een elastiek nog tussengefoefeld...

Stofjes: stoffenspektakel en ikea (rood)
Patroon: Swing rokje van Compagnie M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten