zondag 10 mei 2015

Verjaardagscadeautjes!

Gisteren was het verjaardagsfeestje van de kindjes van mijn neef.
Het zoontje werd 4 en het dochtertje wordt bijna 2!
Dat schreeuwde om zelfgemaakte cadeautjes!! 
Voor het meisje was de keuze "simpel": een kleedje ;) en het stofje, dat had de mama eerder verklapt dat ze dit roze stofje leuk vond... Meer hierover in een volgende blogpost, als mijn mannequintjes hun kleedjes eens geshowd hebben πŸ˜‰
Het Janneke patroon lag al eerder klaar om eens te maken en dit was nu de perfecte gelegenheid:


Dit is mijn tweede blinde rits die ik ooit naaide en werd deze keer Γ©cht eens blind. Dankzij een universeel blinde rits voetje...


Volgende uitdaging is een doorlopende print 😊

Dan voor de jongen... Help! Geen ervaring met jongenskleertjes! Dan kwam ik op het idee om een simpele t-shirt te pimpen... Wat moest het worden? Een voetbal, auto of... een dino? Via Pinterest vond ik dan deze dino... 


Jammergenoeg was de neus van de dino en de M al losgeraakt bij het afgeven πŸ˜” Hopelijk krijgt de mama het er nog aangeplakt en anders maak ik een nieuw...

Kleedje: patroon van Sisko by Mieke, Janneke; stof: stoffenspektakel; fournituren: Mertens Melle
T-shirtje van H&M

Ben benieuwd naar de "aan-foto's"!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten