vrijdag 24 april 2015

De schaar erin zeg ik u!

Het is hier al eventjes stil geweest op de blog. Vandaag vond ik 2 onafgewerkte berichten!!! 

Hier komt het eerste:

Het is me dan toch gelukt! Een stofje die ik al even geleden gekocht heb bij Madeline, heb ik eindelijk een stukje kleiner gemaakt (lees: kleiner durven maken)...
Het was om een simpel klokrokje van Madame Zsazsa te maken... Als voorbereiding op moeilijker rokjes. Als autodidact moet je toch eerst een beetje uitkijken en bij de basis beginnen vooraleer aan de grote werken te beginnen, zoals bv een kleedje uit SVDZ! Allé, ik dénk toch dat de verschillende rokjes van Mme Zsazsa me hierbij zullen helpen!
Dat zullen we later wel zien!

In het naaicafé heb ik het heel vlot samengeknutseld:


Foto werd getrokken ergens op een hete dag in juni, na school... Want ze wou het onmiddellijk aandoen en showen aan haar vriendinnen :)

Stof: Timeless Treasures gekocht bij Madeline
Patroon: simpel klokrokje van Mme Zsazsa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten